ZMOD.no - forumet
ZMOD.no - forumet
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 ZMOD Forumet
 Møter og Utstillinger
 ZMOD treff 18-19 september 2010

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
tjm Posted - 22/06/2010 : 00:29:42

Nytt ZMOD bygge og kjøre treff den 18-19 September 2010.
NB: Denne gangen i Tollbugata 54, DRAMMEN. Mer informasjon kommer!
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Treant Posted - 21/09/2010 : 22:26:12
Da har jeg fått tømt brikka på kameraet mitt også. Resultatene kan sees her: http://www.moreless.net/gallery/Zmod10/

JR59 Posted - 21/09/2010 : 21:47:29
Thanks for the great Event! It's always a pleasure to stay in Norway.

helgeb Posted - 21/09/2010 : 20:54:41
Takker for en fin dag sammen med dere, hyggelig som alltid.
Må nok øve meg litt mer på fotograferingsbiten, ble nok helst til bruk i albumet hjemme, men morro
alikevel.

Mvh helgeb
smholt Posted - 21/09/2010 : 14:42:13
quote:
Originally posted by Heine Pedersen

Og var man frekk nok til å komme uten modul og med europeiske tog, måtte man pent stå bak i skammekroken. :)

Men du fikk jo kjørt da og i skammekroken var jo den skjulte stasjonen, så du jobbet jo der du sto.
Hyggelig at du tok deg en tur. Nå er det bare å få noen av ideene ut i praktisk ZMOD modulbygging.
Heine Pedersen Posted - 21/09/2010 : 09:25:28
Og var man frekk nok til å komme uten modul og med europeiske tog, måtte man pent stå bak i skammekroken. :)

tjm Posted - 20/09/2010 : 23:33:45
Takk til de som tok turen innom oss i helgen. Vi var ikke så mange men vi som var der hadde en veldig bra helg sammen med både bygging og kjøring på moduler.

Noen flere bilder her ->
http://www.zmod.no/Treff-Moter/Z-Skala-treff-18-19septl2010/TJM-IMAGES/index.htm

tjm Posted - 19/09/2010 : 00:18:49
Takk for en hygggelig dag med flere som kom innom i løpet av dagen.
Vi satser på en bra dag imorgen også. :)

tjm Posted - 18/09/2010 : 00:44:02
Velkommen skal dere være.

smholt Posted - 14/09/2010 : 22:26:19
quote:
Originally posted by JR59

I'm boxing up my Zmod Module for the flight on Friday. I hope there will be no damage :-)

Yes, I hope everything will be OK.
I am busy trying to finish my setup. Tomorrow morning at 05.00 I go to Sweden for one night and are home thursday night. So I guess thursday will be late before I am ready.

See you on friday. My office is only a few 100 meters from the station. Call me when you are there and I can pick you up if Torsja is busy. My phone number is +47 934 71 122.

Here is a link to the show:
http://www.platelayer.com/bilder/Velkommen_til_ZMOD_byggetreff_2010.pdf

Here is the map where it should be, just for your info:

Map for the show
tjm Posted - 14/09/2010 : 21:50:51
That’s good Jürg. Then we will se if we can't finish the module this weekend and run some trains on it.
JR59 Posted - 14/09/2010 : 20:34:29
I'm boxing up my Zmod Module for the flight on Friday. I hope there will be no damage :-)

smholt Posted - 14/09/2010 : 19:45:13
quote:
Originally posted by Christian

Så bra! Blir nesten den vanlige gjengen da. Blir hyggelig!! Hvordan er det med bord til og jobbe på? Vurderer og ta med stasjonen til hjemme anlegget mitt og lodde masse ledninger. Ulempen med data styring og 136 blokker, men veldig gøy og kjøre maaaaange tog

Vi har godt med bord, så det er ikke noe problem.
Christian Posted - 14/09/2010 : 19:41:37
Så bra! Blir nesten den vanlige gjengen da. Blir hyggelig!! Hvordan er det med bord til og jobbe på? Vurderer og ta med stasjonen til hjemme anlegget mitt og lodde masse ledninger. Ulempen med data styring og 136 blokker, men veldig gøy og kjøre maaaaange tog
tjm Posted - 14/09/2010 : 19:07:23
Ja, det blir ikke så store treffet men er sikker på at det blir et godt og trivelig treff som venelig når vi samles.

Regner med å få gjort en del byggesett og detalj arbeid under helgen også.
smholt Posted - 14/09/2010 : 19:00:17
quote:
Originally posted by Heine Pedersen

Dette blir artig. :) Har dere trafo for analogkjøring, eller skal jeg ta med selv?

Regner med at vi skal kjøre begge deler, så vi bør ha noe trafoer ihvertfall. (jeg har).
Selv har jeg jo ikke så mange DCC lok enda, så jeg vil vel også kjøre DC. Vi får se om det blir flere looper/anlegg eller om vi må kjøre DCC en periode og DC en periode.

quote:
Originally posted by paalrise

Hei,

jeg hadde tenkt å komme på lørdag, men jeg ser nå at jeg ikke rekker. Hadde uansett kommet uten moduler og tog, men kanskje med noe å bygge på...

Have fun gutter!

Vi sees vel en annen gang, og FUN skal vi nok ha. Gleder meg til helgen.

ZMOD.no - forumet © Copyright ZMOD Go To Top Of Page