ZMOD.no - forumet
ZMOD.no - forumet
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 ZMOD Forumet
 Møter og Utstillinger
 Blir noen av dere med helgen etter påske?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

smholt

Norway
205 Posts

Posted - 31/01/2008 :  00:35:00  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
Lurte på om noen av dere blir med med noen moduler helgen etter påske, 29.-30. mars?

Christiania Modelljernbaneklubb arrangerer messe på Grefsen og da jeg ikke har anledning til å være med på Z-treffet i april, kunne jeg ha lyst til å lufte modulene mine i slutten av mars istedenfor.

Vet at dere er spurt tidligere, men kanskje noen allikevel har lyst til "ja takk, begge deler"?

Vet ikke helt hvor mye plass vi får, men det er jo ikke store greiene vi har.

mvh Svein-Martin Holt - www.platelayer.com/zmod

tjm

Norway
466 Posts

Posted - 31/01/2008 :  01:32:42  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Det ville jo ha hvert morrsomt, men det blir for mye for meg i hvertfall nå med 2 treff innen en 14dagers perriode. Og det er nokk å henge fingrene i frem til Z-Skala treffet. Har fortsatt en del prosjekter jeg håper å få ferdig til å vise frem til da.

Du kan uansett ta å låne med deg vendemodulene som står på OMS slik at du får en rundbane. For det er det vel ingen andre som har laget ennå tror jeg. Hum, kanskje man burde fått laget opp noen flere vendemoduler til ymse bruk for utlån ved slike anledninger.

Torsja
http://www.torsja.com ZMOD.no - Webadmin
Go to Top of Page

paalrise

Norway
89 Posts

Posted - 01/02/2008 :  16:40:48  Show Profile  Visit paalrise's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by smholt

Lurte på om noen av dere blir med med noen moduler helgen etter påske, 29.-30. mars?

Christiania Modelljernbaneklubb arrangerer messe på Grefsen og da jeg ikke har anledning til å være med på Z-treffet i april, kunne jeg ha lyst til å lufte modulene mine i slutten av mars istedenfor.

Vet at dere er spurt tidligere, men kanskje noen allikevel har lyst til "ja takk, begge deler"?

Vet ikke helt hvor mye plass vi får, men det er jo ikke store greiene vi har.

mvh Svein-Martin Holt - www.platelayer.com/zmod

Hei,

jeg hadde tenkt meg en tur dit, men det blir nok bare en dag, og uten noen baggasje, men dukker jeg først opp, kan jeg gjerne kjøre noen tog :)

--
Mvh,

Pål R.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
ZMOD.no - forumet © Copyright ZMOD Go To Top Of Page