ZMOD.no - forumet
ZMOD.no - forumet
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 ZMOD Forumet
 Møter og Utstillinger
 Spur Z-weekend in Geseke 5-6. april
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Heine Pedersen

Norway
139 Posts

Posted - 01/02/2008 :  01:45:35  Show Profile  Visit Heine Pedersen's Homepage  Reply with Quote
Jeg og Ronny hiver oss i bilen fredag ettermiddag og tar ferga fra Göteborg til Kiel. Så er vi i Geseke På lørdag og litt på søndag, og kjører (hele veien) hjem så vi er i Sarpsborg en eller annen gang i løpet av natt til mandag. Vi har plass til et par til i bilen hvis det er noen som vil være med.

http://www.z-friends-europe.de/geseke_2008.htm

Heine Pedersen

Norway
139 Posts

Posted - 07/02/2008 :  14:01:58  Show Profile  Visit Heine Pedersen's Homepage  Reply with Quote
Jeg bør kanskje legge til at det er snakk om 4-6 april.

Vi skal også innom dette flotte utstillingsanlegget som ligger 4 mil fra Geseke: http://www.mo187.de/

Go to Top of Page

Benny

Norway
49 Posts

Posted - 08/02/2008 :  16:54:05  Show Profile  Reply with Quote
Jeg kommer meg ikke dit, men jeg kunne godt tenkt meg den spesielle godsvogna for treffet. Så hvis du ikke vil ha din, Heine, så kunne jeg godt tenkt meg den.
Go to Top of Page

Heine Pedersen

Norway
139 Posts

Posted - 11/02/2008 :  11:19:01  Show Profile  Visit Heine Pedersen's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Benny

Jeg kommer meg ikke dit, men jeg kunne godt tenkt meg den spesielle godsvogna for treffet. Så hvis du ikke vil ha din, Heine, så kunne jeg godt tenkt meg den.

Jeg kjøper i hvertfall med en, så får vi se om jeg vil ha den selv eller ikke...

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
ZMOD.no - forumet © Copyright ZMOD Go To Top Of Page