ZMOD.no - forumet
ZMOD.no - forumet
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 ZMOD Forumet
 Møter og Utstillinger
 ZMOD treff 18-19 september 2010
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

smholt

Norway
205 Posts

Posted - 20/07/2010 :  17:08:04  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
Hvem blir med på treff med moduler?

Rommet vi disponerer er på litt over 60 m2 så det blir plass til mange moduler. Det hadde vært fint å få en begynnende oversikt over hvem som kunne tenke seg å komme med moduler.

Fint om du melder deg her, med en liten beskrivelse av modulene du tar med, så kan vi få lagt ut noen foreløbige planer for anlegget etterhvert.

mvh Svein-Martin Holt -
www.platelayer.com/zmod - www.facebook.com/sveinmartin - www.youtube.com/smholt
Go to Top of Page

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 21/07/2010 :  17:35:14  Show Profile  Reply with Quote
Jeg kommer. Har tenkt og ta med brua og gården min. Tar ikke med så mye rullende materiell i år som jeg pleier.

MVH Christian Andresen. Z-digital. Win-DigiPet
Go to Top of Page

smholt

Norway
205 Posts

Posted - 21/07/2010 :  18:37:41  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Christian

Jeg kommer. Har tenkt og ta med brua og gården min. Tar ikke med så mye rullende materiell i år som jeg pleier.

Så bra. Hvordan er målene her? 2 rette a 100 cm? Har du noen kurvemoduler? Jeg har vært så lenge borte fra dette at jeg husker ikke hva du har.

mvh Svein-Martin Holt -
Go to Top of Page

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 21/07/2010 :  19:07:32  Show Profile  Reply with Quote
Gården er rett og brua krysser motsatt av din. Begge er 100 cm.

MVH Christian Andresen. Z-digital. Win-DigiPet
Go to Top of Page

smholt

Norway
205 Posts

Posted - 12/08/2010 :  13:13:29  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
Minner igjen om treff 18-19.9 i Drammen.

mvh Svein-Martin Holt -
Go to Top of Page

crasyhh

Norway
21 Posts

Posted - 26/08/2010 :  23:58:56  Show Profile  Visit crasyhh's Homepage  Reply with Quote
Dette er dessverre jobbhelgen min.. Pluss at MJ har havnet såå langt nede på prioriteringslisten min at det er rent flaut Hvor lenge skal dere holde på på lørdag da? Kan sikke innom en tur etter 4. Dog uten noe å stille ut.. Hadde vært koselig å hilse på dere igjen!

hvorfor tenke stort når
man kan tenke zmått
Go to Top of Page

smholt

Norway
205 Posts

Posted - 27/08/2010 :  00:09:30  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by crasyhh

Dette er dessverre jobbhelgen min.. Pluss at MJ har havnet såå langt nede på prioriteringslisten min at det er rent flaut Hvor lenge skal dere holde på på lørdag da? Kan sikke innom en tur etter 4. Dog uten noe å stille ut.. Hadde vært koselig å hilse på dere igjen!

Vi holder ihvertfall på til 17 på lørdag, så det hadde vært hyggelig om du kom innom en tur.

mvh Svein-Martin Holt -
Go to Top of Page

Heine Pedersen

Norway
139 Posts

Posted - 02/09/2010 :  23:01:30  Show Profile  Visit Heine Pedersen's Homepage  Reply with Quote
Jeg kommer innom på lørdag. Skal først på en kunstutstilling i Sandvika og så i et selskap der på kvelden, men rekker en tur innom Drammen midt i mellom.

Tenkte jeg skulle ta med noen tog hvis det var sånn at det er mulig å kjøre analogt også.

Mvh Heine

www.heinepedersen.com
www.facebook.com/heinepedersen
www.youtube.com/user/heinepedersencom
Go to Top of Page

smholt

Norway
205 Posts

Posted - 03/09/2010 :  13:24:06  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Heine Pedersen

Jeg kommer innom på lørdag. Skal først på en kunstutstilling i Sandvika og så i et selskap der på kvelden, men rekker en tur innom Drammen midt i mellom.

Tenkte jeg skulle ta med noen tog hvis det var sånn at det er mulig å kjøre analogt også.

Mvh Heine

Det blir trivelig. Skulle tro det går greit å få luftet togene dine. Vi kjører vel litt blanding i løpet av helgen.

mvh Svein-Martin Holt -
Go to Top of Page

tjm

Norway
466 Posts

Posted - 03/09/2010 :  23:42:20  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Fytterakkern, denne helgen nærmer seg rasende fort. Og nå som det også er masse å gjøre på jobben med en del reising.

Blir nok ikke helt ferdig med den nye modulen tror jeg, men får bygge litt i løpet av treffet også da. Fikk en del hus byggesett i posten i dag som må males og plaseres.

Torsja
http://www.torsja.com ZMOD.no - Webadmin
Go to Top of Page

tjm

Norway
466 Posts

Posted - 04/09/2010 :  16:02:48  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Har mailet litt med Jürg http://www.zscalegallery.com/shows/ og det er mye mulig at han tar turen til oss nok en gang. Han må se om han får flyttet litt rundt på jobb aktiviteten sin først.

Mulig han tar med ZMOD modulen sin også for litt mer bygging og kjøring.

Torsja
Go to Top of Page

JR59

Switzerland
14 Posts

Posted - 06/09/2010 :  18:36:37  Show Profile  Visit JR59's Homepage  Reply with Quote
Hello Friends

I'm in! My flight arrives Fridaymorning at 9:15 Oslo so it think I will be in Drammen at about 11 AM.
I will fly home Monday at 9:45.
I'm really lucky that I can visit you guys. Of course I'll bring my Modul with me.
best Regards
Jürg

with best Regards
Jürg
Go to Top of Page

tjm

Norway
466 Posts

Posted - 06/09/2010 :  23:08:38  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Thats good Jürg, see you soon.

Torsja
Go to Top of Page

smholt

Norway
205 Posts

Posted - 06/09/2010 :  23:28:31  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JR59

Hello Friends

I'm in! My flight arrives Fridaymorning at 9:15 Oslo so it think I will be in Drammen at about 11 AM.
I will fly home Monday at 9:45.
I'm really lucky that I can visit you guys. Of course I'll bring my Modul with me.
best Regards
Jürg

Great, I look forward to meet you in person Jürg. Welcome to Drammen!

mvh Svein-Martin Holt -
Go to Top of Page

crasyhh

Norway
21 Posts

Posted - 07/09/2010 :  22:20:26  Show Profile  Visit crasyhh's Homepage  Reply with Quote
Har sagt opp en av jobbene mine nå, så det er mulig at jeg har hele helgen ledig alikevel.. Skal diskutere når jeg fratrer i morgen! Hvis det går som jeg håper så kan jeg ta med prosjektet mitt ned også! Trenger bare ett bord å ha det på

hvorfor tenke stort når
man kan tenke zmått
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
ZMOD.no - forumet © Copyright ZMOD Go To Top Of Page